- Nu poți să adaugi „Separator&ancora pt servomotor hidraulic YT-0609” în coș deoarece produsul nu mai este în stoc.
Pompa de vid cu accesorii 22buc 1/3bar YT-0674
203.00 lei
Marca: Yato
Cod: YT-0674
Fabricat in: Polonia
Greutate: 2.0000 Kg
Descrierea produsului
Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional utilizat pentru diagnosticarea sistemelor din mașini și tehnologie, a cărui funcționare se bazează pe presiune sau subpresiune. Este echipat cu accesorii care pot fi utilizate în aproape orice motor sau sistem.
Pompa YT-0674 este echipată cu un comutator care, în funcție de poziție, vă permite să creați un vid sau o presiune.
Deplasarea comutatorului către orificiul de evacuare al pompei va crea un vid în timpul pompei. Comutatorul către mâner va crea presiune în timpul pompării.
Domeniu de măsurare: -1 până la 3 bar
Scopul utilizării / Aplicare
Cu ajutorul pompei, puteți efectua, printre altele, diagnostice dintre următoarele sisteme și sisteme:
Dispozitive computerizate de control al motorului:
– senzor de presiune barometrică (BARO)
– sistem PCV
– sistem de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
– senzori de presiune cu peliculă groasă (MAP)
Dispozitive de control a aprinderii:
– avans aprindere în vid
– supapă de întârziere:
Frâne sistem SDV, RCV :
– frâne clasice
– frâne ABS
– frâne pneumatice
– conducte de
frână – servofrână
Alte sisteme:
– aer condiționat
– control croazieră
– rezervor și sistem de alimentare cu combustibil
– sistem de inchidere a usii cu vid
Cum să utilizați
Diagnosticarea sistemului de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
O supapă de sistem EGR este un exemplu de supapă acționată cu vid. În absența vidului, supapa este închisă și gazele de eșapament nu ies din supapă. Când se aplică vid pe supapă, aceasta se deschide pentru a permite recircularea gazelor de eșapament.
Diagnosticarea senzorului de presiune cu peliculă groasă (MAP)
• Asamblați pompa și sistemul de rezervor ca și pentru purjarea etrierelor de frână, apoi conectați la portul de vid al senzorului.
• Apăsaţi pârghia pompei până când acul indică -0,5 bar. Opriți pomparea și observați indicatorul, ar trebui să fie staționar. Dacă indicatorul se mișcă, senzorul MAP este defect.
• În timpul funcționării, senzorul MAP trimite semnale de feedback către computerul de control. Frecvența semnalului este între 85 Hz și 160 Hz în funcție de nivelul de vid. Pentru a măsura frecvența, este necesar un contor de frecvență, acesta trebuie conectat în conformitate cu instrucțiunile senzorului și ale contorului.
Sângerarea etrierelor de frână.
• Asiguraţi-vă că rezervorul de expansiune al frânei este umplut cu lichid până la volumul nominal.
• Aerisiți aerul în următoarea ordine:
– cilindrul principal, dacă este echipat cu supapă de purjare
– etrierele de frână în ordinea de la cel mai apropiat de cilindrul principal până la cel mai îndepărtat
• Conectați furtunul scurt la racordul de pe partea inferioară. a capacului rezervorului pompei.
• Închideți rezervorul pompei cu capacul.
• Conectați furtunurile lungi la racordurile capacului. Conectați capătul unuia dintre furtunurile lungi la pompă, iar celălalt capăt la supapa de purjare (etriere) a etrierului de frână. Folosiți un adaptor dacă este necesar.
• Apăsați pârghia pompei de 10-15 ori pentru a crea un vid în rezervorul pompei.
• Deschideți supapa de aerisire cu 1/4 – 1/2 tură, astfel încât rezervorul pompei să fie plin cu lichid la aproximativ 5 cm. Strângeți supapa de aerisire.
• Deconectați furtunul pompei de la supapa de purjare, procedura de purjare a clemei este completă.
• Înainte de a repeta procedura de purjare la următorul etrier, goliţi rezervorul pompei din lichidul de frână şi completaţi nivelul lichidului de frână din sistemul de frână până la nivelul nominal.
Specificatii: Pompa de vid cu accesorii 22buc 1/3bar YT-0674
Recenzii utilizatori
Fii primul care lasa o recenzie “Pompa de vid cu accesorii 22buc 1/3bar YT-0674”
203.00 lei
Inca nu sunt recenzii.